Artur Sójka – trener, a przede wszystkim praktyk z zakresu sprzedaży. Posiada certyfikat I stopnia facylitacji po kursie Tony Mann’a. Ma ogromne doświadczenie w zakresie szkoleń z pozyskiwania klientów poprzez networking i rekomendacje. W latach 2008-2016 jako dyrektor regionalny i trener wewnętrzny BNI Polska przeprowadził ponad 400 warsztatów dla klientów firmy. W ramach Sójka Consulting tylko w drugiej połowie 2016 roku przeszkolił przedstawicieli ponad 1000 firm z całej Polski.

Artur zajmuje się także tematyką wystąpień publicznych. Bardzo często występuje podczas konferencji jako mówca motywacyjny i trener. Podczas indywidualnej współpracy przygotowywał do wystąpień publicznych wielu managerów największych korporacji i właścicieli mniejszych firm. W ramach działalności CSR jest współtwórcą pięciu klubów Toastmasters International oraz mentorem dla wielu członków organizacji.

Podczas wielu biznesowych wydarzeń, wraz z zespołem Sójka Consulting, „ośmiela się ośmielać innych ludzi”. Jako moderator sesji networkingowych dba o dobre samopoczucie uczestników różnych eventów biznesowych. Moderował sesje networkingowe m.in. dla  klientów IBM Polska (trzy lata z rzędu), absolwentów studiów MBA Akademii Leona Koźmińskiego czy absolwentów Uczelni Łazarskiego.

Właściciel firmy Sójka Consulting (www.sojkaconsulting.pl) i autor biznesowego bloga www.artursojka.pl.

 

Bernard Fruga wiedzę o biznesie zdobywał pod okiem Alberto Colussiego – właściciela firm grupy AGB. W praktycznym działaniu nauczył się co to jest zarządzanie projektami, tworzenie produktów IT, zarządzanie zespołem rozproszonym na różnych kontynentach i tworzenie nowych biznesów od Sydney, poprzez Belgrad, aż po Puerto Rico. Jako globalnym konsultant korporacji Nielsen łączył business development z porządkowaniem procesów biznesowych. Zdobył szlify w praktycznym stosowaniu filozofii i metodologii Lean i Six Sigma w obszarze usług, produkcji danych i rozwoju systemów komputerowych.

W pracy doradczej łączy osobiste wsparcie z wykorzystaniem rozwiązań technologicznych. Pracuje w oparciu o elektroniczne pigułki wiedzy, stawia przed klientem praktyczne zadania i osobiście rozlicza z ich realizacji. Dzięki temu uwolnił „wąskie gardło” pracy doradczej, jakim jest cenny czas konsultanta. Główne obszary, w których rozwija kompetencje przedsiębiorców to sprzedaż i marketing, management, wystąpienia publiczne, podejmowanie decyzji, samodyscyplina, negocjacje, wywieranie wpływu, motywacja. Jego dewizą jest łączenie obszarów zarządzania i charakteru.

Jest pomysłodawcą i prelegentem cyklu konferencji „Zarządzanie i charakter 2017” w partnerstwie z Akademią Finansów i Biznesu Vistula. Jest certyfikowanym trenerem zarządzania (dyplom Stowarzyszenia Konsultantów i Trenerów Zarządzania MATRIK nr 33/PST/2014). Stworzył koncepcję i model rozwoju wewnętrznego liderów biznesu ISRIKUZ. Opisał to w książce pt. „ISRIKUZ. Pogodne przywództwo”. Jego hobby to wideoblog pt. „1-minutowy Fruga” (www.fruga.net), gdzie co tydzień dzieli się pigułkami wiedzy z obszaru przywództwa, skuteczności działania, międzykulturowości i technologii.

Artur i Bernard poznali się podczas jednego z biznesowych eventów. Ich znajomość przerodziła się w relację mentorską: Artur rozwijał swoje kompetencje pod okiem Bernarda. Efektem współpracy jest książka Eventworking, w której znajdziecie kompendium wiedzy o tym, jak bywać na eventach, aby nie stały się one tylko straconym czasem.

Aby odebrać e-book wpisz swój e-mail

Pobierając e-book bezpłatnie zgadzasz się na dopisanie poniższego adresu e-mail do newsletterów Bernarda Frugi i Artura Sójki

Wyrażam zgodę na wysłanie książki poprzez e-mail

FreshMail.pl